Project Kuiper змінив свою семирічну кодову назву й 13 листопада офіційно став Amazon Leo, оскільки компанія наближається до запуску перших широкосмугових послуг із низької навколоземної орбіти (LEO) вже наступного року. Хоча кодова назва була натхненна поясом Койпера – кільцем астероїдів у зовнішній Сонячній системі, – у компанії заявили, що ребрендинг є простим посиланням на орбіту, де вже розгорнуто 153 із запланованих понад 3200 супутників.
Представник Amazon повідомив SpaceNews, що підрозділ Kuiper Government Solutions також був перейменований на Leo for Government. Представник відмовився уточнити, коли планується наступний запуск партії супутників, враховуючи дедлайн Федеральної комісії зі зв’язку США (FCC), який вимагає розгортання половини мережі – 1616 супутників – до липня 2026 року.
Рікі Фрімен, президент підрозділу для державних клієнтів, 15 вересня окреслив плани щодо ще одного запуску цього року, а початок надання послуг очікується у США, Канаді, Великій Британії, Німеччині та Франції до кінця березня. SpaceX уже завершила всі три контрактні місії для цього сузір’я в рамках багатомільярдної угоди Amazon з кількома постачальниками пускових послуг.
У планах використати п’ять ракет United Launch Alliance (ULA) Atlas 5, після того, як вони вже вивели на орбіту три партії супутників цього року. Решта графіка залежить від нових ракет, які ще не довели свою надійність у масовому виробництві, а саме: 38 ракет ULA Vulcan Centaur; 18 пусків Arianespace Ariane 6; до 27 стартів New Glenn від Blue Origin.
Vulcan повернувся до польотів у серпні з успішною місією для Космічних сил США після аномалії другого ступеня на попередньому запуску торік. Другий політ New Glenn теж пройшов успішно. Тим часом Arianespace у жовтні повідомила, що дебютний політ Ariane 6, який використовуватиметься для запусків Amazon Leo, перенесено на 2026 рік.
Джерело: https://spacenews.com
